CONDIȚIILE DE UTILIZARE

I CINE SUNTEM. SCOPUL ȘI NATURA SERVICIILOR.
II DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE GENERALE MAALA. LIMITAREA RĂSPUNDERII.
III PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
IV DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
V LEGEA APLICABILĂ, JURISDICȚIA ȘI SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
VI CORESPONDENȚĂ

CINE SUNTEM. SCOPUL ȘI NATURA SERVICIILOR.
MAALA este un magazin virtual accesibil prin intermediul paginii de internet de la adresa https://maala.ro/. Proprietarul MAALA este Maala Yoga S.R.L. persoană juridică română, cu sediul la adresa Mun. Constanta, std. Basarabi, nr. 17-21, bl. L5, et. 3, ap. 15 având cod unic de înregistrare 46642505 și număr de ordine în registrul comerțului J13/2918/2022.
Scopul nostru este să comercializam produsele listate pe site, după modele noastre sau modele personalizate solicitate de dvs., scop pentru care vom respecta următoarele condiții:
Ne pasă de tine: de aceea, îți oferim produse de calitate superioară, informații detaliate cu privire la acestea și la gama de servicii de care poți beneficia, prin intermediul unui site ușor accesibil și intuitiv;
Îți stăm la dispoziție pentru remedierea oricăror erori sau pentru suport în gestionarea contului prin intermediul datelor de contact prevăzute aici;
Produsele comandate din stoc se livrează în termen de 1-2 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii prin formularul de comandă disponibil la adresa site-ului. Pentru produsele marcate cu „precomanda” termenul de livrare este de 3-5 zile lucrătoare, insa se paote prelungi pana la 30 zile, in functie de disponibilitatea materialelor la furnizori.
În perioadele din preajma sărbătorilor, aglomerate de obicei pentru cumpărături și în perioadele în care sunt publicate reduceri numeroase la produsele și serviciile oferite de noi, livrarea ar putea dura cu până la 30 de zile mai mult decât termenul obișnuit de livrare.
Livrarea se va realiza prin serviciul de curierat URGENT CARGUS sau DPD.
Transportul este gratuit pe teritoriul României, la comenzile cu o valoare mai mare de 250 de lei. Pentru comenzile mai mici de 250 de lei costul transportului este de 20 RON pentru localitățile din aria de acoperire a firmei de curierat. Pentru km suplimentari se percep taxe extra, în funcție de politica firmei de curierat. Pe raza municipiului Constanța, livrările sunt gratuite indiferent de valoarea comenzii. Livrăm doar pe teritoriul României.
Prețul pentru produsele personalizate se va agrea de părți, urmând a se achita un avans de 50% din valoarea produsului. În cazul anulării sau refuzării comenzii, avansul nu se restituie. După achitarea integrală a prețului aferent comenzii anularea se poate realiza doar cu acordul nostru și cu respectarea condițiilor de anulare comunicate de noi. Pentru claritate, MAALA poate refuza anularea și restituirea prețului achitat de client.
Plata comenzilor se poate face ramburs la primire, sau in cont bancar, detalii ce se vor stabili la finalizarea comenzii, prin formularul de comandă.
Pentru produsele standard aveti la dispoziție 14 de zile calendaristice de la data primirii produselor pentru a decide dacă articolul este potrivit pentru dumneavoastră. În interiorul acestor 14 zile aveți posibilitatea de a returna produsele fără nicio justificare, folosind formularul de retur pe care vi-l punem la dispoziție mai jos. Formularul de retur se completează și se trimite către noi la adresa de e-mail office@maala.ro . Apoi, se expediază bunurile la adresa mentionata in emailul de confirmare a primirii cererii de retur, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Îți garantăm faptul că îți va fi restituită integral contravaloarea produselor comandate cu condiția ca acestea să fi fost păstrate în stare corespunzătoare, exact cum au fost livrate, înainte de returnare și să nu fi fost folosite/desigilate. Te informam ca nu vom rambursa și costul de livrare, cu excepția situației în care produsul livrat nu corespunde comenzii sau informatiilor de pe site. Cu toate acestea, menționăm că din valoarea restituită va fi dedusă o sumă egală cu diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării bunurilor. Restituirea se va realiza în termen de cel mult 10 zile de la data constatării stării corespunzătoare a produselor returnate. Nu se va restitui costul transportului pentru retur, care va fi în sarcina clientului. Suma va fi returnată DOAR prin virament bancar, în contul indicat în acest sens prin formularul de restituire.
În cazul onorării unei comenzi speciale care folosește alte design-uri decât cele regăsite pe site, clientul garantează că este proprietarul modelelor transmise, a conceptului, că este împuternicit sau autorizat să le folosească, că dispune de toate drepturile de autor pentru a solicita realizarea comenzii. Clientul garantează că modelele sunt conforme cu legile, nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală ale niciunei alte persoane fizice sau juridice, nu au un conținut ilicit, nu promovează incitare la ură, violență, discriminare de orice fel etc.
Prelucrarea unui model de la client se face doar după achitarea integrală a comenzii.
Pentru comenzile personalizate nu acceptăm retururi, indiferent de motivul returului, atât timp cât produsul comandat corespunde din punct de vedere obiectiv sau al cantității cu cel primit.
Clienții care efectuează o comandă a unui serviciu sau produs pe site, acceptă și sunt de acord cu prezentele condiții de utilizare în integralitatea lor. Este responsabilitatea fiecărui client să solicite informațiile relevante de la noi înainte de realizarea unei comenzi.

DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE GENERALE MAALA. LIMITAREA RĂSPUNDERII.
Prezentele condiții de utilizare se aplică tuturor serviciilor furnizate de noi prin intermediul paginii de internet. Condițiile de utilizare se pot modifica, fără a fi obligatoriu ca noi să notificăm utilizatorilor aceste modificări. Cu toate acestea, putem alege să comunicăm uneori modificarea termenilor și condițiilor, fără ca aceasta să ne oblige să comunicăm schimbările de fiecare dată când se impune.
Utilizatorii site-ului înțeleg faptul că prin interacțiunea în cadrul acestuia, intră într-o relație contractuală directă, care obligă din punct de vedere juridic.
MAALA utilizează colaboratori externi pentru anumite funcționalități, așa cum rezultă din prezentele Condiții de utilizare. Deși am depus diligențe rezonabile pentru a ne asigura cu privire la calitatea serviciilor oferite de acești colaboratori externi, precum și cu privire la respectarea de către aceștia a standardelor și legislației aplicabile în România și Uniunea Europeană, MAALA nu are nicio răspundere pentru eventualele erori, disfuncționalități, colectări și procesări de date realizate de acești colaboratori externi. MAALA poate să faciliteze comunicarea sau remedierea problemelor apărute în relația cu acești colaboratori externi, însă nu are nicio obligație în acest sens.
Cu privire la limitările stabilite în aceste condiții de utilizare, și în limita permisă de lege, vom fi răspunzători numai pentru pagube efectiv suportate, plătite sau acumulate de tine din cauza unei deficiențe în îndeplinirea serviciilor noastre, până la maxim 100 lei.
Cu toate acestea și în limitele permise de lege, nici noi, nici unul dintre angajații, directorii, reprezentanții, filialele, companiile noastre afiliate, distribuitorii, partenerii afiliați, împuterniciții, agenții sau alte părți implicate în crearea, sponsorizarea, promovarea sau punerea la dispoziție a platformei și conținutului său nu vor fi responsabili pentru (i) orice pierdere sau pagubă, orice pierdere de producție, de profit, de venit, de contract, pierdere sau afectare a reputației, pierdere de creanțe care ne-ar putea fi imputate direct sau indirect (ii) orice pagube, pierderi sau costuri (directe, indirecte) plătite sau suportate de tine, produse de, apărute ca urmare a sau în legătură cu utilizarea, incapacitatea de a utiliza sau de întârzierile site-ului nostru, sau (iii) orice rănire, moarte, pagube ale proprietății (personale) sau alte pagube, pierderi sau costuri (directe, indirecte, speciale, rezultate) suferite, produse sau plătite de tine, fie din cauza unor încălcări ale legii, neglijențe, utilizări neconforme cu instrucțiunile noastre, sau în scopuri diferite de cele pentru care produsele noastre au fost destinate.
Comunicând modelele dvs. către noi, certificați, garantați și sunteți de acord că dețineți copyright-ul asupra acestora și că sunteți de acord ca MAALA să poată folosi modelele după cum MAALA consideră potrivit. Acordați MAALA drepturi și licență non-exclusivă, la nivel mondial, irevocabilă, necondiționată și perpetuă pentru a folosi, reproduce, afișa, a comanda, a reproduce, distribui, comunica și rezultatul prelucrării materialelor trimise de dvs., după cum MAALA consideră potrivit. Prin comunicarea acestor modele, persoana care le încarcă acceptă responsabilitatea morală și legală completă asupra tuturor revendicărilor făcute de terțe părți, din cauza utilizării și publicării de către MAALA a acestor modele. MAALA nu deține și nu folosește modelele trimise de dvs.. Fidelitatea, corectitudinea și dreptul de a folosi toate modelele sunt asumate de persoana care le-a încărcat și nu este responsabilitatea MAALA. MAALA neagă orice responsabilitate și răspundere față de materialele comunicate de clienți. Persoana care ne comunică materiale garantează că acestea nu conțin virusuri, cai troieni, fișiere infectate și că nu conțin materiale pornografice, ilegale, obscene, ofensatoare, nepotrivite sau față de care se poate obiecta și că nu încalcă drepturile nici unei terțe părți (drept de proprietate intelectuală, copyright, drept la intimitate). Orice model care nu întrunește criteriile de mai sus nu va fi procesat și/sau poate fi șters de MAALA, oricând și fără notificare prealabilă, urmată de blocarea utilizatorului de la utilizarea pe viitor a site-ului și a datelor de contact, pe termen nelimitat. MAALA are și dreptul de a reține un procent de 50% din prețul comenzii respective cu titlu de daune materiale.
MAALA poate comunica clienților oferte personalizate, pentru care se vor aplica, cu prioritate dispozițiile comunicate în oferte, prezentele condiții de utilizare venind în completarea derogărilor cuprinse în ofertele personalizate.
MAALA poate șterge sau ignora fără vreo notificare prealabilă comenzile despre care există indicii serioase că sunt false, realizate cu alte scopuri decât cel de a beneficia de serviciile noastre conform destinației și scopului acestora, care incită, favorizează, oferă sau comunică toleranță față de săvârșirea de infracțiuni, fapte antisociale sau discriminatorii în orice fel, sau orice alt cont care contravine viziunii MAALA sau care pot aduce prejudicii imaginii MAALA.
MAALA poate anula orice comandă, fără a fi necesară motivarea anulării și fără a fi necesară respectarea unui termen de preaviz, cu condiția rambursării tuturor sumelor încasate de la clientul respectiv în termen de cel mult 3 zile de la data anulării.
Comentariile și evaluările Clienților pot fi utilizate și în scopuri de marketing, promovare sau îmbunătățirea serviciilor noastre. Promovarea și marketingul se pot realiza pe site-ul nostru sau pe platforme sociale, newsletter-uri, promoții speciale, aplicații sau alte canale deținute, utilizate sau controlate de MAALA și partenerii noștri. Pentru a oferi și a păstra evaluări relevante acestea pot fi trimise numai într-o perioadă limitată de timp (3 luni) după ce ați beneficiat de serviciul respectiv și fiecare evaluare va fi disponibilă numai pentru o perioadă limitată de timp (36 de luni) după postare. Comentariile și evaluările publicate pe platformă vor putea fi șterse doar de MAALA. Pentru motive întemeiate, clienții pot solicita ștergerea comentariilor care îi implică utilizând datele de contact de mai jos, însă este prerogativa absolută a MAALA de a decide dacă dă curs cererii sau nu. Ne rezervăm dreptul de a modifica, refuza sau elimina recenzii la discreția noastră, în măsura în care încalcă politica noastră de examinare. MAALA nu compensează sau recompensează un client pentru a posta o evaluare. Formularul de evaluare pentru clienți ar trebui să fie considerat un sondaj și nu include niciun fel de oferte comerciale, invitații sau stimulente. MAALA se angajează să depună toate eforturile pentru a monitoriza și elimina evaluările care includ obscenități, menționarea numelui unei persoane sau alte mesaje considerate de MAALA a fi nepotrivite sau contrare legii.
MAALA nu va accepta comentarii care:
Conțin limbaj obscen explicit, înjurături, limbaj violent, discriminator, amenințări
Menționează nume complete sau includ atacuri personale la adresa unor angajați identificați prin nume
Promovează activități ilegale (droguri, prostituție)
Menționează numele unor website-uri, includ e-mailuri și adrese, numere de telefon, date ale cardului de credit
Au conținut politic sensibil

PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
MAALA vă respectă intimitatea. Accesați politica de confidențialitate pentru informații suplimentare.

DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
Cu excepția cazului când este menționat altfel, software-ul necesar serviciului nostru sau disponibil și utilizat pe platforma noastră și drepturile de proprietate intelectuală (inclusiv copyright) ale conținuturilor, informațiilor și materialelor de pe platforma noastră sunt proprietatea MAALA.
MAALA are proprietatea exclusivă asupra tuturor elementelor ce fac obiectul unor drepturi de proprietate intelectuală, inclusiv designul și funcționalitatea sau infrastructura platformei pe care serviciul este oferit (inclusiv în ceea ce privește comentariile utilizatorilor și conținutul tradus) și nu aveți dreptul să copiați, scrape, (hyper-/deep) link, publicați, promovați, vindeți, integrați, utilizați, combinați sau folosiți în alt mod conținutul (inclusiv orice traduceri ale conținutului și comentariile utilizatorilor) sau marca noastră fără permisiunea noastră expresă, în scris. Orice utilizare ilegală sau oricare dintre acțiunile sau comportamentele menționate anterior vor constitui o încălcare materială a drepturilor noastre de proprietate intelectuală (inclusiv a drepturilor de copyright și baze de date).

LEGEA APLICABILĂ, JURISDICȚIA ȘI SOLUȚIONAREA LITIGIILOR
Aceste condiții de utilizare și furnizarea serviciilor noastre vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legislația română în vigoare. Fără a aduce atingere alegerii legislației menționate anterior, o persoană fizică care utilizează oricare dintre serviciile noastre pentru un scop care poate fi considerat a fi în afara domeniului său de activitate (denumit în continuare „consumator”) se poate baza pe dispozițiile obligatorii ale legii din țara în care își are reședința obișnuită (adică dispoziții care, în concordanță cu regulile privind conflictul de legi din țara respectivă, trebuie să se aplice la această clauză privind conflictul de legi; numită în continuare: „Condiții obligatorii” ). Orice diferend care decurge din aceste condiții de utilizare generale și serviciile noastre vor fi prezentate exclusiv instanțelor competente din Constanța, România. Fără a aduce atingere clauzei de competență teritorială menționate anterior, un consumator poate, de asemenea, să introducă o acțiune în ceea ce privește respectarea Condițiilor obligatorii aplicabile în fața instanțelor localitatea în care își are domiciliul, iar o acțiune împotriva unui consumator poate fi introdusă numai în instanțele din țara sau localitatea în care își are domiciliul. Pentru consumatori (în Spațiul Economic European): te sfătuim să ne anunți în prealabil despre orice reclamații, prin contactarea noastră la datele de contact de mai jos. Dacă acest demers nu rezolvă plângerea ta, poți să formulezi reclamația prin intermediul platformei ODR a Comisiei Europene. Această platformă pentru soluționarea online a litigiilor se găsește aici: http://ec.europa.eu/odr. Pentru consumatorii cu domiciliul în România, este disponibilă posibilitatea formulării reclamației utilizând informațiile de pe site-ul https://anpc.ro/ , aparținând Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor.
În cazul în care versiunea originală în limba română a acestor condiții de utilizare a fost tradusă în alte limbi, clientul înțelege că versiunea tradusă este o favoare și este doar o traducere a noastră și nu poate pretinde niciun drept din versiunea tradusă. În cazul unei dispute cu privire la conținutul sau interpretarea acestor condiții de utilizare sau inconsistența sau discrepanța dintre versiunea în limba română și versiunea în oricare altă limbă, versiunea în limba română se va aplica, în limitele permise de lege, va avea prioritate și va fi decisivă. Versiunea în limba română este disponibilă pe site-ul nostru (prin selectarea limbii română) sau îți va fi trimisă în urma unei cereri scrise.
În cazul în care orice prevedere a acestor condiții de utilizare este sau devine invalidă, neaplicabilă sau neobligatorie, vei rămâne sub obligativitatea tuturor celorlalte prevederi ale acestora. În acest caz, prevederile invalide vor fi totuși aplicate pe atât pe cât permite legislația în vigoare și vei fi cel puțin de acord să accepți un efect similar cu cel al prevederilor invalide, neaplicabile sau neobligatorii, conform conținutului și scopului acestor condiții de utilizare.

CORESPONDENȚĂ
Prin realizarea unei comenzi ești de acord să primești (i) e-mailuri/SMS-uri/notificări din partea noastră care conțin informații cu privire la comanda ta și anumite informații și oferte (inclusiv informații de la terțe părți, cu condiția să fi optat în mod activ pentru aceste informații) relevante pentru tine, și (ii) e-mailuri/SMS-uri/notificări pentru a evalua experiențele tale cu noi (iii) e-mailuri/SMS-uri/notificări conținând oferte sau modificări ale condițiilor de utilizare.
Pentru a finaliza și securiza comunicările și comenzile, trebuie să îți folosești datele corecte de contact. Nu suntem responsabili sau nu răspundem pentru (și nu suntem obligați să verificăm) adresele de e-mail sau de livrare / facturare greșite, scrise cu greșeli sau incorecte sau numerele de telefon (mobil) sau de card de credit greșite.
Orice reclamație sau plângere împotriva MAALA sau în ceea ce privește serviciile achiziționate trebuie să fie depusă cu promptitudine, dar în orice caz, în termen de cel mult 10 zile de la data programată a beneficierii de serviciu. Orice reclamație sau plângere depusă după expirarea perioadei de 10 zile poate fi respinsă, iar reclamantul își pierde orice drept de compensare (de daune sau în bani).
Pentru consumatori (în Spațiul Economic European): Te sfătuim să ne anunți în prealabil despre orice reclamații prin utilizarea datelor de contact de mai jos. Dacă aceasta nu rezolvă plângerea ta, îți recomandăm să te adresezi în cel mai scurt timp autorităților naționale sau europene competente.

DATE DE CONTACT MAALA:
E-MAIL: office@maala.ro